Saturday, September 02, 2006

It's Been a While Since I Drew Her

8 comments:

zee said...

walang kupas! GALING!

bocceli said...

still oh so sexy at uhm... 4 years old. hehehe :D

hugs bespren. :)

Ed said...

Gowjuss! :D

Mark said...

That´s a great one, Carlo! Do you know that I still keep the caricature you drew of me? Yeap, all the way from Manila to Oslo.

Mark said...

Carl pala. Hehehe. Sorry nalito lang.

Lyka Bergen said...

Bongga Villa! Lyk ko talaga ang Zsa Zsa.... Satur!!!

Sige lilipad na ako... Zhiiiiiing!!!!

Carver said...

Thanks, guys. :)

bocceli... HUGS. Hoping you're doing well.

Mark... Dude! Pare! :D Talaga?! Hindi ko na maalala yung itsura nu'n.'Tsaka okay lang na Carlo ang tawag mo sa akin.

Mark said...

Hey Carl/o! :-) Maganda katawan ko dun e. Parang kay Dodong. Hehehe. And you wrote "Pare, idol!" Love it!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin